Monday, June 18, 2018

Blue Monday

It is time for another world wide Blue Monday with
magicalmysticalteacher.wordpress.com

Glad there were a  few blues left floating around.

6 comments:

Edna B said...

The balloons are soooo pretty! Just don't let them fly off into the wild blue yonder. Animals get hurt by them. The weather here is giving us a preview of summer heat. Thank goodness for the little fan I have out on the porch. Pogo and I stay comfy. You have a super day, hugs, Edna B.

Adam said...

Cute balloons

Betsy Banks Adams said...

Even though Blue Monday is gone----I am enjoying seeing all of the colored balloons...

Today is HOT Tuesday.... Our area is having a record-breaking hot spell (for June).... Pretty miserable when trying to work outside.

Hugs,
Betsy

viagrajakarta said...
This comment has been removed by a blog administrator.
bj said...

Blue is such a beautiful color...
thanks so much for the sweet get well card. It just made my day to know someone was thinking of me. this has been such a rough year...I am such a titty baby and have spent so much time crying since Mr. Sweet passed. I am better...and time is helping. But, oh, how I miss him.

"ISKANDAR LENDERS" said...

Hubungi kami:
                                            via BBM INVITE: {D8980E0B}
                                              WhatsApp: (+ 44) 7480 729811
                                                Tel .... (+ 44) 7480 729811

Apakah Anda memerlukan pinjaman yang sah, jujur, bereputasi dan mendesak? Pencarian Anda untuk pinjaman yang sah berakhir di sini hari ini karena kami di sini untuk memenuhi kebutuhan keuangan Anda. Jika Anda telah ditolak pinjaman oleh bank atau lembaga keuangan dengan alasan apa pun jangan khawatir lagi tentang masalah keuangan Anda karena kami adalah solusi untuk kemalangan finansial Anda. Kami telah menyediakan Miliaran (mata uang berbeda) dalam pinjaman bisnis kepada lebih dari 32.000 pemilik bisnis. Kami menggunakan teknologi risiko yang kami tentukan sendiri untuk memberi Anda pinjaman bisnis yang tepat sehingga Anda dapat tumbuh urusanmu. kami menawarkan pinjaman untuk semua jenis dengan tingkat bunga rendah dan juga jangka waktu untuk membayar kembali pinjaman. Apakah Anda memiliki kredit yang buruk? Apakah Anda memerlukan uang untuk membayar tagihan? atau Anda merasa perlu memulai bisnis baru? Apakah Anda memiliki proyek yang belum selesai karena pendanaan yang buruk? Apakah Anda memerlukan uang untuk berinvestasi dalam spesialisasi apa pun yang akan menguntungkan Anda? ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY bertujuan untuk memberikan layanan keuangan profesional yang sangat baik e_mail: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)